08/02/13

Konkurs Luty 2013




Konkurs Luty 2013
Temat: Zgadnij, gdzie jest kotek ...




Patronem Konkursu jest blog
o którym będzie wpis w poniedziałek
i również o nagrodzie niespodziance .


Co zrobić, aby wziąć udział w konkursie ?
 Na swoim blogu zamieścić:   
  1. baner z linkiem do Konkursu
  2. wpis 
  3. informacja o konkursie   
  4. zdjęcie biorące udział w Konkursie

Na maila klubkotajasna8@gmail.com bardzo proszę przysłać  :   
- zdjęcie :   
   zdjęcie w wersji jeden kot albo kilka
 - jest to równoznaczne z pozwoleniem
    na wykorzystanie tego zdjęcia do celów konkursu 
 - link do  swojego wpisu na blogu
We wpisie napisać komentarz i zawiadomić o wysłaniu zgłoszenia na konkurs,
żeby jakiś mail nie zniknął nagle a niespodziewanie ...



Moje koty nie biorą udziału w konkursie 

Głosowanie publiczne,  
wszyscy będą mogli głosować na ulubione zdjęcie. 
Każdy kto zajrzy na głosowanie, może głosować .

Ponieważ organizatorem Konkursu jest Klub Kota Jasna 8,
wszystkie wątpliwości będą rozstrzygane na korzyść kotów  i nieodwołalnie przeze mnie. 

Czas przysyłania zgłoszeń
do 15 lutego włącznie do godz. 20:00 



Po otrzymaniu Waszych maili na blogu ukaże się 16 lutego 2012 r. 
wpis ze zdjęciami Waszych kotów ponumerowanych i próbna sonda.
Będzie można wnosić poprawki.


Sonda i głosowanie rozpocznie się 18 lutego

Głosowanie publiczne,  
wszyscy będą mogli głosować na zdjęcie swojego wybrańca.
Każdy wybierze najbardziej ciekawe zdjęcie...

Jak głosujemy :
- specjalna sonda do głosowania na ponumerowane z imieniem zdjęcia kota
- po zagłosowaniu wpisujemy do komentarza ,że wzięliśmy udział w głosowaniu


Zakończenie głosowania 21 lutego 2013 r. godz. 20 :00

Głosowanie będzie publiczne , od razu zobaczymy  wyniki,
kto otrzyma i jakie nagrody za zajęcie 1 , 2  i 3 miejsca.
Ponieważ organizatorem konkursu jest Klub Kota Jasna 8,
wszystkie wątpliwości będą rozstrzygane na korzyść kotów  i nieodwołalnie przeze mnie.

Wszystkie rzeczy na nagrody są nowe i oryginalne.


Regulamin Konkursów tutaj kliknij




NAGRODA I

Legowisko dla każdego kotka nr 2
Czekoladki Kocie Języczki



Nagroda II

Legowisko dla każdego kotka nr 1
Czekoladki Kocie Języczki


 Nagroda III

Myszka z sizalu z ogonkiem
Czekoladki Kocie Języczki





Czekoladki Kocie Języczki dla pierwszej osoby , 
która zgłosi się do Konkursu
i jednocześnie zamieści wpis o Konkursie :-)

 



Z ostatniej chwili ...
Zdjęcia aktualnie zgłoszonych koteczków można już oglądać tutaj









97 komentarzy:

  1. Krysiu fajny temat do konkursu. Zgłoszenia więc mogą być ciekawe. Czekam więc na nie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To mogą być świetne zdjęcia...hm może moje koty pozwolą się sfocić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie:-)
      Pozdrawiam !

      Usuń
    2. Czekoladki Kocie Języczki należą do Ciebie,
      bo zgłosiłaś się jako pierwsza :-)

      Usuń
  4. Całkiem fajny temat konkursu, muszę pogadac z kotem, czy chce wziąć w nim udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. :)... Powodzenia dla wszystkich :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to spróbujemy Krysiu naszych sił
      Muszę dojsć jeszcze jak się wstawia banerek z linkiem,ale zaczątek już jest

      http://myszolandia-pl.blogspot.com/b/post-preview?token=6KX6vDwBAAA.XJG9KixZyYdaLaVH-zvo1w.dUOnmSoRHcoE9_McHBc0GA&postId=7940422953557114836&type=POST

      Usuń
  6. Ha! Ja też chyba spróbuję kolejny raz. Tylko ciężko będzie wybrać zdjęcie. Mój kot z upodobaniem włazi wszędzie gdzie się tylko mu się uda a i z uporem godnym podziwu próbuje tam gdzie się nie da.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam , mail , zdjęcie link poproszę,
      bo nie mam co wstawiać :-)))

      Usuń
  7. Fajna zabawa :-)
    Zgłaszam się ;))
    Maila przyślę jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś niezmordowana, Krysiu:)))
    Z przyjemnością pooglądam fotki i zagłosuję:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.
    P.S. Jasiek uszczęśliwiony:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do głosowania :-)
      Pozdrowienia dla Jaśka-)

      Usuń
  9. Krysiu...a ja tak technicznie ,czy moze być jedno zdjecie...ale kolaż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem , bo to już artystyczne zdjęcie...

      Usuń
    2. to ja ci je wyślę na mial a ty zdecydujesz,ok?:))

      Usuń
    3. krysiu,nie jednak dam jedno:))

      Usuń
  10. Melduję, że się zgłaszam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam , mail , zdjęcie , link :-)
      Nie mam co wstawić na kotostory :-)))

      Usuń
  11. To bardzo fajny temat! Lecę szukać zdjęć! :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super!
    Może tym razem się uda. Pogadam z Charlotte i Mambą ;)
    Chętnie wezmę udział :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nagrody jak zawsze wspaniałe. Będę głosował. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny temat, ile kotów na świecie tyle pomysłów na kryjówki:))) Zgłaszam swojego Miszę :) fotka wysłana mailem, wpis na blogu http://zakatekpodkocimaniolem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawie...

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będzie ciekawie ,świetne zdjęcia :-)
      pozdrawiam

      Usuń
  16. Miłej zabawy życzę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Koty potrafią zaskoczyć.
    Będzie ciekawie!
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że nie mam kotka na codzień i nie mogę robić ciekawych zdjęć. Miło jednak będzie patrzeć na biorące udział w konkursie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż nie zawsze możemy pozwolić sobie na posiadanie kotka z różnych względów...
      Pozdrawiam serdecznie ;-)

      Usuń
  19. Lubię się bawić. Wspaniałe nagrody.
    Znowu będzie doskonała zabawa.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj będzie się działo :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba się uzależniam od tych Twoich konkursów...:o)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Yes,yes,poszło ,wstawiłam banerka
    Zdolna jezdem ,jupiiii

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale fajny konkurs :) Jak znajdę / zrobię zdjęcie odpowiadające tematyce oczywiście się zgłoszę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. moja Truśka chciała się pokazać- to niech ma!

    OdpowiedzUsuń
  26. ja tym razem będę obserwować...trzymac kciuki i... głosować za innymi

    OdpowiedzUsuń
  27. No to my też spróbujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Się zgłaszam...znaczy Muńka zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam i serdecznie pozdrawiam Ciebie Krysiu, niezmordowaną organizatorkę kocich konkursów!! Do zabawy zgłaszam Mohera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-)
      Zaraz wysyłam maila...

      Usuń
  30. Moja Kicia też chce się zgłosić.To teraz idę zrobić wszystkie te rzeczy powyżej napisane:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłosiłam Kicię do konkursu http://kociaki-miziaki.blogspot.com/search/label/KONKURS

      Usuń
    2. Ok. dziękuję :-)
      Wysłałam maila :-)

      Usuń
  31. Zgłaszam Gacka :-) Wpis zrobiony i mail już poszedł :-) Powodzenia dla wszystkich uczestników :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam, a zdjęcie ma być z jakimś napisem lub dymkiem?
    Bo chętnie przyłączymy się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I czy tylko jedno zdjęcie można zgłosić?

      Usuń
    2. Nie musi być zdjęcie z dymkiem lub napisem...
      Można więcej, ale z głosowaniem będzie problem.
      Masz tylko jeden głos.

      Usuń
    3. Zgłoszenie wysłane:))

      Usuń
  33. Będę głosować, tym razem nie mam zdjęcia:(((

    OdpowiedzUsuń
  34. Jasna, jesteś niezwykle zakręcona ;DDD
    podziwiam i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Z ogromna przyjemnoscia ja i moja kicia Lisa przylaczylysmy sie do zabawy!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam że się zgłosiłam i ja, a raczej Tiguś się zgłosił.

    OdpowiedzUsuń
  37. WYSŁAŁAM MAILA KRYSIU:))))))...

    OdpowiedzUsuń
  38. No cóż nie wiem czy moje kocie przygotuję się odpowiednio do tematu ale dołączam do grona kocich miłośników:)
    Pozdrawiam serdecznie główną prowokatorkę:0)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam Krysiu chętnie się z kotem u Ciebie zabawię.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :-)
      Zapraszam do zabawy i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  40. Krysiu przesyłam Ci link http://zapachpiwonii.blogspot.com/2013/02/konkurs-u-krysi.html ,tam znajdziesz wszystko o Twoim konkursie

    OdpowiedzUsuń
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...